Selasa, Januari 01, 2008

Lagu "Nyanyi Budaya Pembebasan"

nyanyi budaya pembebasan


NYANYI BUDAYA PEMBEBASAN
oleh Sanggar Satu Bumi

Kepalkan tinjumu ke awan
Nyanyi budaya pembebasan
Rapatkan barisanmu kawan
Hancurkan segala penindasan

Yo semua turun ke jalan
Lantang suarakan segala tuntutan
Hancurkan feudalisme, militarisme dan kapitalisme
Jangan ragu, ayoh bersatu
Yakinlah rakyat pasti menang
Yakinlah rakyat pasti menang!


11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam fahmi..
macam mana nk download lagu ni?

Fahmi Reza berkata...

untuk download, klik perkataan "divShare" pada player tu.

atau klik sini! Enjoy.

Fahmi Reza berkata...

alamak, divShare ada masalah server... lagu ni akan kembali sebentar lagi.

Fahmi Reza berkata...

Klik sini kalau mau download lagu ni.

Tanpa Nama berkata...

thanks fahmi!!

tumpanglalu berkata...

lagu yg didonlod dr fileden tu 5 saat cuma. ada kesilapan teknikal mungkin..

Tanpa Nama berkata...

fahmi ni shafik.glad to have finally meet you in person kt galeri seni shah alam.tak dapt sembang lama.papehal,keep up the good work.insyaAllah kita ketemu lagi

Zam berkata...

Hmm, tertarik aku tengok tulisan PEKEMBAR dalam karikatur tu. Ramai UMNO yang muda2 ni xtau PEKEMBAR tu apa. Aku pernah perkenakan sorang Puteri UMNO pasal ni. Merah padam muka dia. Ikut je UMNO tapi xtau pangkal cerita...

Tanpa Nama berkata...

Download dari Youtube...


(1)Copy Link

http://www.youtube.com/watch?v=M1aMnsS2q78


(2) Paste kan ke (Youtube Graber) jadikan files .flv

http://keepvid.com/


(3) Kemudian Convertkan files .flv ke files mp3



siap...

Tanpa Nama berkata...

Sanggar Satu Bumi - Nyanyi Budaya Pembebasan.mp3

http://www.sendspace.com/file/j0gg3z



p/s : Cepat2 download sebelum link nih mati.....

he and she berkata...

siapa tau chord gitar lagu ni?...