Selasa, Oktober 20, 2009

Selamat Hari Hartal 2009!


11 ulasan:

Mat Amin berkata...

SELAMAT HARI HARTAL
HIDUP PERJUANGAN RAKYAT

Sysop berkata...

Yeah...

Selamat BerHartal ...

Daud Mili berkata...

Macam mane nak tengok Revolusi 48 yang ngkau buat?...

Daud Mili berkata...

Fahmi, aku berfikir secara tiba-tiba, tak tak nak post kat mane, aku postkan kat ngkau,..mengenai FORUM ORANG MUDA yang diadakan baru-baru nih,...apa pelan masa depan ek?..lagi satu tentang kebebasan yang dilaungkan oleh semua orang dalam dewan tuh,...ye la, kita bebas memilih cara hidup kita sendiri..aku terfikir akan golongan bisexual atau seangkatan dengannya,...golongan ni aku memang tak boleh terima sangat...aku faham mereka jadi macam tuh adalah kerana takdir mereka,...tapi mereka kan boleh pilih cara hidup mereka ke arah lebih baik...kalau negara nih bebas sebebas-bebasnya...diorang nih mesti nak kan hak mereka juga...aku tak sanggup lihat perkahwinan sejenis berlaku di Malaysia....!!!!!

ijat berkata...

Revolusi 48 biler nk kuar ea..

bumimalaya berkata...

Selamat Hari Hartal ;) Agar semangat dan jiwa rasa 1947 terus kekal hidup.

PASABREMO PAKPAK berkata...

sip..

Silent Of Art Studio berkata...

terbaik untuk semua. melayu,cina,india. pejuang sebenar kemerdekaan tanah melayu. bukannya bahan sejarah yg dimanipulasikan seperti sekarang. goodluck!

元旦 berkata...

it's cool ..................................................

淑琴 berkata...

I love readding, and thanks for your artical.........................................

美利 berkata...

越來越多人看你的部落格 要繼續加油喔 ....................................................