Rabu, September 02, 2009

Top 10 Useless 10tahun Trivia!

Klik sini untuk baca: http://mypopin.tumblr.com/post/177104910/popmuda-post-2-top-10-useless-10tahun-trivia

4 ulasan:

Zul Kahar berkata...

Malay

JEMPUTAN MAKAN FREE – REZEKI DARI LANGIT

'Kami tidak mengutus seorang rasulpun melainkan dengan bahasa kaumnya supaya ia dapat memberi penjelasan dengan terang kepada mereka. Maka Allah menyesatkan siapa yang Dia kehendaki, dan memberi petunjuk kepada siapa yang Dia kehendaki. Dan Dia-lah Tuhan Yang Maha Kuasa lagi Maha Bijaksana.'
(AL QURAN – Ibrahim: 4)

'Dan sekiranya mereka Kami binasakan dengan suatu azab sebelum Al Quran itu diturunkan, tentulah mereka berkata: "Ya Tuhan kami, mengapa tidak Engkau utus seorang Rasul kepada kami, lalu kami mengikuti ayat-ayat Engkau sebelum kami menjadi hina dan rendah”.' (AL QURAN - Ta Ha: 134)

‘Hai ahli kitab, sesungguhnya telah datang kepada kamu rasul Kami, menjelaskan syariat Kami kepadamu ketika terputus pengiriman rasul-rasul, agar kamu tidak mengatakan: “tidak datang kepada kami baik seorang pembawa berita gembira, maupun seorang pemberi peringatan”. Sesungguhnya telah datang kepadamu pembawa berita gembira dan pemberi peringatan. Allah Maha Kuasa atas segala sesuatu’ (AL QURAN – Al Maidah: 19)

Kepada yang faham dengan jelas Al Quran dalam bahasa Melayu di atas maka anda secara automatiknya telah tersabit dengan rasul yang diutuskan Allah kepada anda kaum Melayu iaitu rasul Melayu, samada suka atau terpaksa, di;

http://messengerofgodtoday.blogspot.com

If;

Suka – Nikmat
Terpaksa – Azab

You make and decide your own order

Al Quran adalah rezeki dari langit yang diturunkan Tuhan. Maka kami hanya menyediakan hidangan rezeki yang diturunkan kepada kami in 'Local Malaysian Style', free of charge (FOC).

Hidangan yang kami sediakan adalah fresh sepanjang masa, segar, baru dan bukan bangkai, darah mahupun babi dan juga bukan yang disembelih selain nama Allah, serta di jamin halal di sisi Tuhan.

Blog kami adalah terbuka dan sentiasa terbuka (24hrs) bagi mereka yang fakir, yang miskin, yang kelaparan dan yang dalam perjalanan untuk mendapatkan makanan di dalamnya yang boleh dimakan bersama-sama, yang tak habis-habis dan yang mengenyangkan yang boleh membawa kepada kepuasan hati.

English

FREE FOODS OFFER – SUSTENANCE FROM HEAVEN (AL QURAN)

[20.134] And had We destroyed them with chastisement before this, they would certainly have said: O our Lord! why didst Thou not send to us an apostle, for then we should have followed Thy communications before that we met disgrace and shame. (Al Quran @ The Reading, Ta Ha, 134)

Sustenances from Heaven (Al Quran) served in Malay local style, fresh and new, clean, not bloody, nor of porks, nor dead meat, nor slayed by any other names than God alone at:

http://messengerofgodtoday.blogspot.com

Our blog is open for 24 hrs. Sustenances served are fresh all times, can be shared by many and can be 'tapau'(print) to bring back home for your family.

Offers are for those who are in needs, poor, orphans and in the journey; those who wants believes.

Those who reject to eat and just our dishes as 'haram' then they'll be the live-stock or the prey for others to gain the benefits out of them.

Mat Amin berkata...

Salam dan Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir Batin
buat Saudara Fahmi Rezal, anggota team Sepuluh Tahun Sebelum Merdeka dan pembaca blog ini

Yang Ikhlas
Mat Amin

Eric berkata...

Boss,

sorry for probably posting at the wrong place.

How do I go about organising a screening of Sepuluh Tahun for a voter education campaign? Just like you did last July in Bandung.

I'll email you on this.

tantiatia berkata...

INGIN CEPAT JADI JUTAWAN YUK MARI GABUNG SEKARANG JUGA

KharismaPokerMenjadiSitusBandarQOnlineTerprcayaIndonesia
Promo yang diberikan :
Minimal DP dan WD Rp. 20.000.
Support bank lokal : BCA, BNI, BRI, MANDIRI, dan DANAMON.
Bisa dimainkan di iPhone, Android, PC / Laptop.
Online 24 jam setiap hari meskipun hari libur nasional.
Link Alternatif Kharismapoker :
www.khpk288.net
www.kharismapkr.com
www.kharismaqiu.com
CS nya yang ramah , siap melayanani anda 24 jam
Bonus REFERRAL 20% setiap minggunya (seumur hidup)
Bonus CASHBACK 0.3- 0,5% setiap hari
Contact resmi kharismaPoker :

Telp :+85588278896
BBM;dc7cdd80
WA: +85588278896